Відеотека

вівторок, 31 березня 2020 р.

Середа 1 квітня

31 група

1. Втома і перевтома.
2. Виконувати комплекс вправ професійно-прикладної фізичної підготовки
Д/З Виконувати вправи на силу з власною вагою.

понеділок, 30 березня 2020 р.

Вівторок 31 березня

24 група 

В Коробовых Хуторах состоялся Кубок Украины по пляжному волейболу ...

Урок 48
1.Повторити правила гри у волейбол
2. Виконувати імітацію спеціальних вправ волейболіста
https://vitaliyvpu.blogspot.com/2020/03/blog-post_17.html
відео переглянути за посиланням https://vitaliyvpu.blogspot.com/2020/03/blog-post_30.html
Д/З Виконувати комплекс ранкової гімнастики.
Урок 49
1. Ознайомитись із технікою виконання верньої прямої подачі м'яча 
2. Ознайомитись із розміщенням у волейболі  
Д/З Виконувати імітацію верньої прямої подачі м'яча.

22 група

Урок 94
1. Ознайомитись з інструкією з БЖД під час занять волейболом.
2. Ознайомитись із технічною та тактичною підготовкою волейболіста https://vitaliyvpu.blogspot.com/2020/03/blog-post_17.html
Д/З Виконувати вправи на розтягнення
https://vitaliyvpu.blogspot.com/2020/03/blog-post_96.html
Урок 95
1.  Виконувати імітацію спеціальних вправ волейболіста
https://vitaliyvpu.blogspot.com/2020/03/blog-post_17.html
відео переглянути за посиланням
https://vitaliyvpu.blogspot.com/2020/03/blog-post_30.html
2. Повторити правила гри у волейбол
https://vitaliyvpu.blogspot.com/2020/03/blog-post_17.html
Д/З Виконувати  імітацію спеціальних вправ волейболіста.

12 група 

Урок 89
1. Ознайомитись з офіційними жестами суддів у волейболі 
2. Виконувати комплекс вправ з професійно-прикладної професійної підготовки 
Д/З Виконувати комплекс ЗРВ на місці "Розминка" 
Урок 90
1. Технічна та тактична підготовка волейболіста 
Д/З Тренування для всіх груп м'язів у домашніх умовах 

вівторок, 17 березня 2020 р.

Матеріал для теоретичного ознайомлення з елементами гри у волейбол для візуального сприйняття під час карантинних заходів

  Модуль "Волейбол" для груп № 12, 21, 22, 24, 31, 32

1. Верхня пряма подача м'яча

  2. Плануюча подача м'яча.

3. Верхня передача м'яча.

  4. Нижня передача м'яча.

5. Нападаючий удар.

6. Розміщення у волейболі.

 

Правила гри у волейболі


Волейбол проводиться на майданчику розміром 9х18м., яка ділиться навпіл сіткою.
Для чоловічих команд сітка розташовується на висоті 2,43 метра,
а для жіночих – 2,25 метрів.
У складі команди грає 6 осіб, які можуть змінюватися по ходу матчу.
Мета гри полягає в приземленні м’яча в зону суперника, при дотриманні правил.
Починається партія з подачі однієї з команд.
Якщо при введенні м’яча в гру він не перелетів сітку або вилетів за межі ігрового майданчика, то чергова подача передається суперникові і на їх рахунок зараховується 1 очко.
Якщо м’яч залишається у грі, то приймаюча команда повинна перекинути його назад. Правила волейболу дозволяють при розіграші зробити три торкання, причому один гравець двічі підряд не може доторкнутися до м’яча.
Щоб якісно провести атаку, кожна команда розігрує м’яч в своїй зоні. Для цього командами придумані власні комбінації, що дозволяють будь-якими способами професійно атакувати.
Якщо розіграш вдалий і м’яч приземлився на майданчик суперників, то команді зараховується 1 очко, а якщо ні, то окуляри віддаються іншій команді. Ні в якому разі не можна під час розіграшу доторкатися будь-якими частинами тіла до сітки, так як ця дія може принести додаткове очко команді супротивників. Також під час матчу гравці на майданчику після втрати м’яча суперником міняються місцями за годинниковою стрілкою. Тому кожну чергову подачу виробляє новий гравець. Єдиний, хто не робить перехід – це ліберо, який виконує функції захисту.
У волейболі може бути зіграно максимум 5 партій, тому серія триває до 3 перемог. Кожна грається до 25 очок. Дуже важливо знати, що виграна партія закінчується тільки в разі розриву в рахунку в 2 очки. Тому рахунок може бути як 28-26, так і 44-42. Все залежить від ентузіазму гравців і їх настрою виграти дану партію. Якщо у серії зафіксований рахунок 2-2, то проводиться вирішальна третє гра до 15 очок.

Позиції у волейболі
Якщо вивчати правила гри у волейбол, то можна виявити, що всього є три позиції - атакуючий гравець, оборонний гравець і ліберо.

Атакуючі гравці -
це ті, які стоять безпосередньо під сіткою, блокують удари противника, а також самі наносять ці удари. Вони не мають право відходити до зовнішньої лінії майданчика та приймати участь в оборонних діях, оскільки це завдання оборонних гравців. Їх двоє, вони приймають удари, які не змогли заблокувати гравці під сіткою, і распасовивают власні атаки. Таким чином, виходить 5 гравців.
Де ж шостий? А шостим виступає вільний захисник, або ліберо. Він більше всіх відрізняється від інших гравців.
По-перше, він носить майку кольору, відмінного від кольорів команди, а по-друге, він може переміщатися по всій зоні оборони, чого не можуть робити інші гравці, прив'язані до своїх позицій.
Правила гри волейбол дозволяють ліберо допомагати захисникам у будь-якому місці, але при цьому позбавляють його можливості здійснювати подачі.

Нові правила волейболу
Щорічно в будь-яких видах спорту міняються правила. Це пов’язано з тим, що потрібно постійно знаходити той варіант, з прийняттям якого гравцям, тренерам і суддям було б простіше правильно робити свою справу. Це стосується і волейболу.
Так, наприклад, в 2008 році на 31-му конгресі в Дубаї були затверджені офіційні правила волейболу 2009-2012. З прийняттям таких рішень усі чемпіонати та кубки вже практично скрізь розігруються за новими правилами.
Останні зміни внесли поправки щодо кількості гравців, що входять до складу команди.
Було роз’яснено можливі дії капітанів команд.
З кожним роком змінюються правила, що стосуються переходу суперника через середню лінію. Якщо раніше взагалі не можна було його перетинати, то з прийняттям нових правил це стало дозволеним, головне щоб цей нюанс не завадив ігровому процесу. Схоже рішення стосується правил контакту з сіткою і блокування удару суперника.
Порушення правил
Найбільш характерні для гри помилки гравців і тренера.
При подачі
  • Гравець заступив ногою на простір майданчика.
  • Гравець підкинув і впіймав м'яч.
  • Після закінчення 8 секунд після свистка судді м'яч передається команді суперників.Торкання антени м'ячем.
  • Скоїв подачу до свистка судді.
При розіграші
  • Зроблено більше трьох торкань.
  • Торкання верхнього краю сітки гравцем, що виконує активну ігрову дію.
  • Заступ гравцем задньої лінії триметрової лінії при атаці.
  • Помилка на прийомі: подвійне торкання або затримка м'яча.
  • Торкання антени м'ячем при ударі.
Регламент
  • Порушення розстановки.
  • Неспортивну поведінку одного з гравців чи тренера.

Інструкція
для учнів під час проведення занять з волейболу

1. Загальні положення інструкції з охорони праці на заняттях з волейболу
1.1. Інструкція з охорони праці під час проведення занять з волейболу розроблена у відповідності до Закону України "Про охорону праці" (Постанова ВР України від 14.10.1992 № 2694-XII) в редакції від 20.01.2018р, на основі «Положення про розробку інструкцій з охорони праці», затвердженого Наказом Комітету по нагляду за охороною праці Міністерства праці та соціальної політики України від 29 січня 1998 року № 9 в редакції від 30 березня 2017 року, з урахуванням Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, затвердженого наказом Держнаглядохоронпраці України від 26.01.2005 № 15 в редакції від 30 січня 2017 року № 140.
1.2. Інструкція з охорони праці встановлює вимоги безпеки життєдіяльності для учнів 1-11 класів під час проведення уроків волейболу у спортивному залі та на майданчику, а також виховних заходів та позашкільних занять з предмету фізична культура.
1.3. Дана інструкція з охорони праці розроблена для учнів школи, які займаються на уроці фізичної культури вивченням техніки гри у волейбол і безпосередньо грають у волейбол.
1.4.
Уроки з волейболу включають в себе наступні розділи:
  • технічна підготовка;
  • тактична підготовка;
  • спеціальна силова підготовка:
  • розвиток стрибучості;
  • розвиток швидкості;
  • розвиток реакції.
1.5. До уроків по волейболу допускаються учні основної медичної групи. Заняття проводяться на стадіоні і спортивному залі.
1.6. Учні займаються на уроці в спортивній формі і взутті встановленого зразка з урахуванням всіх санітарно-гігієнічних вимог і норм.
1.7. Учні, які не допущені до занять через відсутність належної спортивної форми, хвороби, погане самопочуття і ін., присутні на уроці.
1.8. Урок починається і закінчується за дзвінком відповідно до розкладу.
2. Вимоги безпеки перед початком заняття волейболом
2.1. На перерві учні переодягаються в роздягальнях в належну спортивну форму. У роздягальнях дотримується чистота і порядок. Кожен клас складає свої речі окремо від іншого.
2.2. Урок починається за дзвінком з побудови.
2.3. Перед вивченням нової теми учні проходять інструктаж з охорони праці, про що робиться запис у відповідному журналі реєстрації проведення інструктажу з питань охорони праці.
3. Вимоги безпеки на уроці фізкультури під час занять учнів волейболом
3.1. На уроках з волейболу учні виконують програмні вправи і здають навчальні нормативи, згідно з якими отримують поточні, підсумкові і четвертні оцінки.
3.2.
На уроках по волейболу учні виконують наступні вимоги:
а)
Технічна підготовка:
  • індивідуальні та групові вправи виконуються після команди вчителя:
  • при сигналі про припинення виконання вправи все учні зобов'язані взяти м'ячі в руки і вислухати методичні вказівки вчителя фізичної культури;
  • виконувати тільки ту вправу, яке було дано вчителем;
  • забороняється учням бити м'яч ногами.
б)
Тактична підготовка:
  • при навчальної двосторонній грі суворо виконувати правила розстановки і переходу;
  • виконувати подачу тільки після свистка вчителя фізкультури;
  • між вправами передавати м'яч тільки під сіткою.
в)
Спеціальна силова підготовка:
  • обов'язково виконувати загальну і спеціальну розминку;
  • при виконанні спеціальних силових вправ дотримуватися необхідну дистанцію і інтервал;
  • при виконанні стрибків, приземлятися на обидві ноги на всю стопу.
3.3. На уроках по волейболу учні опановують методами самоконтролю. При поганому самопочутті на уроці фізкультури учень повинен припинити заняття, повідомити вчителя і звернутися в медпункт школи.
4. Вимоги техніки безпеки після закінчення заняття волейболом
4.1. За командою вчителя фізкультури учні на уроці фізичної культури будуються в шеренгу.
4.2. Після підведення підсумків, повідомлення оцінок, домашнього завдання, учні ладом залишають спортзал або спортивний майданчик і розходяться по роздягальнях, уникаючи зіткнень.
5. Вимоги безпеки в аварійних ситуаціях на заняттях з волейболу
5.1.
В процесі роботи попереджати виникнення аварійних ситуацій:
  • не курити в спортивних приміщеннях, роздягальнях, тренажерної кімнаті, хореографічної кімнаті;
  • не приносить отруйні речовини і не розпорошувати їх в роздягальнях, спортивних приміщеннях, на території школи;
  • не приносить вибухонебезпечні речовини;
  • не йти самовільно з уроку;
  • не залишатися роздягальнях на час уроку;
  • в разі аварійної ситуації, слідувати вказівкам вчителя фізичної культури.
6. Завершальні положення інструкції
6.1. Перевірка і перегляд інструкції з охорони праці на заняттях з волейболу повинна здійснюватися не рідше одного разу на 5 років.
6.2.
Дана інструкція повинна бути достроково переглянута в наступних випадках:
  • при перегляді міжгалузевих і галузевих правил і типових інструкцій з охорони праці та техніки безпеки;
  • при черговому впровадженні нової техніки і (або) нових технологій;
  • за результатами аналізу матеріалів розслідування аварій та нещасних випадків на робочому місці, а також професійних захворювань;
  • на вимогу Державної служби України з питань праці або Держнаглядохоронпраці України.
6.3. Якщо протягом 5 років з дня затвердження (введення в дію) даної інструкції з техніки безпеки на заняттях з волейболу умови праці не змінюються, то її дія автоматично продовжується на наступні 5 років.
6.4. Відповідальність за своєчасне внесення змін і доповнень, а також перегляд даної інструкції покладається на відповідального за охорону праці співробітника загальноосвітнього навчального закладу.

Комплекс загальнорозвиваючих вправ на місці

1
. В.п. (вихiдне положення) – стiйка: ноги нарiзно. Коловi рухи руками: 4 рази вперед i 4 – назад. Повторити 10–12 разiв.

2. В.п. – о.с. (основна стiйка), пальцi рук переплетенi за спиною. 1–2 – пiднятися на носки, енергiйно вiдвести руки назад до зведення лопаток (вдих); 3–4 – в.п. (видих). Повторити 10–12 разiв.

3. В. п. – стiйка: ноги нарiзно, руки в сторони. Повороти тулуба вправо–влiво, не вiдриваючи п’яти вiд землi. Повторити 20 разiв у кожну сторону.

4. В. п. – стiйка: ноги нарiзно. Почерговi нахили в сторони по одному разу. Нахил улiво: лiва рука за спиною рухається вправо, права рука над головою рухається влiво. Нахил вправо: права рука за спиною рухається влiво, лiва рука над головою рухається вправо. Повторити 20 разiв у кожну сторону. Дивитись прямо, тулуб не повертати.

5. Стоячи на однiй нозi, iншою виконувати вiльнi маховi рухи вперед–вгору – назад–вгору з максимальною амплiтудою, не доторкаючись до землi. Намагатися зберiгати рiвновагу. За опору не триматись. Поступово довести до 20 рухiв кожною ногою.

6. В. п. – стiйка: ноги нарiзно, руки внизу. Нахили вперед та назад, поступово збiльшуючи амплiтуду рухiв. Нахил уперед: ноги в колiнах не згинати, пальцi рук тягнуться до землi. Нахил назад: руки вiдвести в сторони–вверх–назад, подивитися вверх.

7. Стоячи на однiй нозi, iншою виконувати коловi рухи, не торкаючись пiдлоги, вправо та влiво, по 4 рази в кожну сторону. Повторити 10–12 разiв правою й лiвою ногою.

8. В. п. – о.с. 1 – упор присiвши; 2 – упор лежачи; 3 – упор присiвши; 4 – о.с. Повторити 8–10 разiв.

9. В. п. – стiйка: ноги широко, нахилити тулуб уперед, руки в сторони. Виконувати повороти тулуба («млин»). 20 разiв у кожну сторону.

10. В. п. – упор лежачи. 1 – опускаючи таз, прогнутись, подивитись вверх; 2 – пiдняти таз, подивитись на колiна. Повторити 10–12 разiв у середньому темпi. Руки не згинати.

11. В. п. – упор лежачи позаду. 1 – пiдняти таз, прогнутись, подивитись назад; 2 – в.п. Повторити 10–12 разiв у середньому темпi.

12. В. п. – упор лежачи. Робити плавнi, але досить швидкi, рухи тазом униз–уверх (амплiтуда 10–15 см.) таким чином, щоб пальцi нiг на 1–2 см. вiдривались вiд опори (пiдстри-

бували). Повторити 10–20 разiв.

13. Повторити те ж саме у вихiдному положеннi «упор лежачи позаду».


Технічна та тактична підготовка волейболістів

Важливу роль у волейболі має технічна підготовка спортсмена, яка включає комплекс прийомів, за допомогою яких ведеться гра. Техніка гри має такі елементи: вихідні положення, подачі, передачі, нападаючі удари і блокування.
Застосування комплексних вправ у техніко-тактичній підготовці
Єдність технічної та тактичної підготовки досягається вдосконаленням техніки прийому в рамках тактичних дій і багаторазового виконання тактичних дій з підвищенням інтенсивності, що допомагає у вдосконаленні техніки.
Ефект інтеграцій цих видів підготовки досягається під дією трьох вправ: перший – виконання прийомів гри в рамках тактичних дій; другий – поступовість виконання різних тактичних дій; третій – переключення в тактичних діях різного характеру. Для всіх типів вправ характерна тривалість їх виконання.
За час існування волейболу було доведено, що бездоганна техніка або тактика не може зрівнятися з техніко-тактичними діями команди.
Вправи, що використовуються у техніко-тактичній підготовці:
- Перша передача в зону 3 з наступною передачею для нападаючого удару в зону 4.
 - Перша передача в зону 2 з наступною передачею для нападаючого удару в зону3.
 - Перша передача для нападаючого удару із зони 2 в зону 3 з ударом, відкидка в зону 2, де і виконується нападаючий удар.
 - Перша передача спрямована в зону 3 із зони 2 – відкидка за голову для завершення нападаючого удару.
 - Перша передача із зони 6 в зону 4 – гравець зони 4 виконує напалаючий удар.
- Перша передача спрямована гравцеві в зону 3 із зони 1 – відкидка за голову для завершення атаки гравцем зони 4.

«Напад – Захист». Команда в ігровому розташуванні. Гравець зони 1 готовий виконати подачу. На другій стороні майданчика нападники, кожен з м’ячем в руках, стоять в зонах 4, 3 та 2, пасуючий – в зоні 2. Після подачі гравці виконують зміну місць на передній і задній лініях, перелаштовуються на захисні дії за раніше домовленим тактичним планом. Як тільки м’яч перелетів після подачі сітку, нападники виконують почергово нападаючі удари із зони 4, 3, 2. Після цього команда виконує зміну місць і все повторюється.
Виконання почергово вивчених прийомів гри і їх способів в різних позиціях.
Виконання прийомів в рамках тактичних дій. Основну увагу звертають на техніку, але зберігають і структуру тактичних дій. Всі дії раніше обумовлені.
 Переключення у виконання прийомів нападу, захисту, нападу, захисту: передача – прийом, подача – прийом, нападаючий удар – блокування.
При зміні гравців передньої і задньої лінії гравець задньої лінії виходить вперед раніше. В момент подачі гравці передньої лінії відступають назад. Таким чином гравці задньої лінії знаходяться попереду. Такий варіант зміни місць потребує від всіх гравців особливої уважності, технічного прийому м’яча після подачі, тому що їх залишилося практично четверо. Отже, аналіз літературних джерел довів, що на різних етапах тренування волейболістів поряд з іншими якостями, техніко-тактична підготовка є однією з основних.
Підготовча фаза включає в себе вихідне положення, головною задачею якого є підготовка до прийому м’яча. В підготовчій частині все направлене для створення найкращих умов на вирішення ігрового завдання.
В основній фазі всі дії направлені на прийом м’яча.  В заключній фазі завершується виконання технічного прийому.

Класифікація техніки гри у волейбол включає пересування, вихідне положення, передача м’яча, прийоми подачі, прийом передачі, подачі, атакуючі удари і блокування.
Техніка гри за своєю характеристикою поділяється на:
     - техніка гри в захисті;
     - техніка гри в нападі.
Особливе місце в техніці гри займають стійки і переміщення. Кожен, навіть який щойно почав займатися волейболом, якось рухається по майданчику. Але не кожен гравець уміє швидко і правильно зайняти вихідне положення, яке гарантує чітке виконання прийому.
Техніці переміщення потрібно навчати поступово, виробляючи у волейболіста здатність добре рухатися. Не слід путати вміння добре рухатися з метушнею, коли гравець без цілі рухається по майданчику. Дії гравця на майданчику повинні бути продумані.                      
У волейболі гравець не може затримувати м’яч або відбивати його невстановленими правилами. Всі дії виконуються короткочасними торканнями м’яча. Це ставить винятково високі вимоги до готовності та своєчасного пересування по майданчику, виконуючи той чи інший ігровий прийом.
З цією метою гравець приймає стійку, яка відрізняється характером наступних дій. Для виконання нападаючого удару або блокування вона – висока, для прийому подачі – середня, для прийому м’яча від атакуючого удару – низька. Слід зазначити також те, що на положення ЗЦТ впливає також зріст гравця та його координаційні здібності.
Висока стійка
Середня стійка
Низька стійка
Основним завданням при прийомах із стійок – мати максимальну готовність до переміщення. Це можливо лише в тому випадку, коли гравець приймає нестійке положення, при якому йому легко розпочати рух. Для прийняття оптимальної стійки необхідно відносно невелика площа опори і незначне згинання ніг у колінах. Вона дозволяє на початку руху виконати відштовхування ногою від опори, швидко вивести ЗЦТ за межі площі опори і швидко без всяких зусиль почати рух в будь-якому напрямі.
Щоб своєчасно й ефективно діяти проти суперників на майданчику, гравці набувають оптимального положення – ігрової стійки. Для виконання ігрової стійки тулуб нахилений трохи вперед, ноги на ширині плечей і зігнуті у колінних суглобах, руки зігнуті в ліктьових суглобах на рівні поясу. Щоб гравець був у найкращому положенні готовності рекомендується прийняти так звану динамічну стійку, переступаючи з ноги на ногу.
Гравцеві доводиться часто застосовувати такі переміщення: кроком, стрибком, бігом. Пересування кроком та бігом характеризується м’якістю (відсутності коливань ЗЦТ), яке досягається неповним вирівнюванням у колінних суглобах. Приставні кроки використовуються на невеликі відстані при блокуванні або при прийомі м’яча, який летить в сторону від волейболіста. Рух завжди починають ногою, яка знаходиться ближче до потрібного напрямку. Подвійний крок використовується у тих випадках, коли гравець не встигає до м’яча. При цьому вага тіла переноситься на ногу, яка стоїть попереду, потім на її носок та виноситься за межі площі опори тіла. Гравцеві доводиться часто застосовувати такі різновиди переміщення: кроком, стрибком, бігом.
Картинка 14 из 782
Стрибок – це широкий крок з безопорною фазою. Як правило, стрибок з місця або після переміщення

Орієнтовні контрольні нормативи

І курс
Волейбол
      Юнаки
ЗАДАЧА
Оцінка
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
Верхня пряма подача м’яча в межах майданчика (10 подач)
8
7
6
5
4
3
2
1


Верхня передача м’яча над собою (не менше 1 м.) не виходячи з кола діаметром 3,6 м.
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
Нижня передача м’яча  над собою (не менше 1 м.) не виходячи з кола діаметром 3,6 м.
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
Дівчата
ЗАДАЧА
Оцінка
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
Верхня пряма подача м’яча в межах майданчика (10 подач)
8
7
6
5
4
3
2
1


Верхня передача м’яча над собою (не менше 1 м.) не виходячи з кола діаметром 3,6 м.
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
Нижня передача м’яча  над собою (не менше 1 м.) не виходячи з кола діаметром 3,6 м.
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
  

ІІ курс

Юнаки
ЗАДАЧА
Оцінка
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
Верхня пряма подача м’яча в межах майданчика (10 подач)
9
8
7
6
5
4
3
2
1

Верхня передача м’яча над собою (не менше 1 м.) не виходячи з кола діаметром 3,6 м.
12
10
9
8
7
6
5
4
3
2
Нижня передача м’яча  над собою (не менше 1 м.) не виходячи з кола діаметром 3,6 м.
11
10
9
8
7
6
5
4
3
2
Дівчата
ЗАДАЧА
Оцінка
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
Верхня пряма подача м’яча в межах майданчика (10 подач)
9
8
7
6
5
4
3
2
1

Верхня передача м’яча над собою (не менше 1 м.) не виходячи з кола діаметром 3,6 м.
11
10
9
8
7
6
5
4
3
2
Нижня передача м’яча  над собою (не менше 1 м.) не виходячи з кола діаметром 3,6 м.
11
10
9
8
7
6
5
4
3
2

 ІІІ курс 

 
Юнаки
ЗАДАЧА
Оцінка
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
Верхня пряма подача м’яча в межах майданчика (10 подач)
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
Верхня передача м’яча над собою (не менше 1 м.) не виходячи з кола діаметром 3,6 м.
13
11
10
9
8
7
6
5
4
3
Нижня передача м’яча  над собою (не менше 1 м.) не виходячи з кола діаметром 3,6 м.
12
11
10
9
8
7
6
5
4
3
Дівчата
ЗАДАЧА
Оцінка
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
Верхня пряма подача м’яча в межах майданчика (10 подач)
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
Верхня передача м’яча над собою (не менше 1 м.) не виходячи з кола діаметром 3,6 м.
13
11
10
9
8
7
6
5
4
3
Нижня передача м’яча  над собою (не менше 1 м.) не виходячи з кола діаметром 3,6 м.
12
11
10
9
8
7
6
5
4
3